Abu Dhabi

5 februari 2014 - Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

Laat ik (Annette) nou ook maar eens wat schrijven. Anders is het net alsof Nico alleen reist.

Abu Dhabi was een heerlijke onderbreking van deze lange reis.

We hebben 2 Geocaches gezocht en gevonden. Ik doe er even een foto bij. Dan hebben jullie gelijk een idee, hoe zo'n ding eruit kan zien, alhoewel het ons in de regel meer om de plek en de route er naartoe gaat.

Daarna zijn we naar Ferrariworld geweest, waar ik het snel voor gezien hield. Onze snelheidsduivel Nico is alleen in de rollercoaster geweest. Rollercoasters en snelle voertuigen zijn aan mij niet goed besteed. Daarom ben ik alleen terug gegaan en bij het zwembad een hapje gaan eten.

Toen Nico terug was hebben we nog even de beroemde moskee bezocht waar bleek, dat ik een soort van burka aan moest. Dan moest ik ook nog mijn paspoort ruilen tegen die burka. Dus koos ik er voor om een trui over mijn haar te binden en Nico zijn jas aan te doen. Zo kwam ik gelukkig ook binnen. Toch fijn, dat ze er geen punt van maakten dat ik er zo raar uit zag, want de moskee was bijzonder mooi.

Voor de 1ste nacht hadden we een luxe hotel gereserveerd, waar we direkt in een diepe slaap vielen zodra we gingen liggen.

1. Ellis Prins:
    6 februari 2014
    Je hebt toch wel een foto gemaakt toen je de moskee in ging???
  2. Yonne:
    6 februari 2014
    Je zal er wel erg flatteus hebben uitgezien : )
  3. Ronald:
    7 februari 2014
    Hebben jullie ook nog wat van de tour dubai (wielrennen) mee gekregen die er op dit moment gehouden wordt.
    Veel plezier in kuala lumpur
  4. Jo-Ann:
    11 februari 2014
    Leuk geschreven, Annette, goed opgelost met die kleding over je hoofd, je gaat toch niet je paspoort afgeven?

Groetjes Jo-Ann.