Annette in het geel

2 maart 2014 - Geraldton, Australië

's- Morgens gingen we gelijk naar de receptie. Nu kregen we alsnog een leesbare pincode, zodat we 2 verhalen met foto's van 25 en 26 februari konden plaatsen op ons reisblog. Ja helaas lopen we nog steeds achter.

Vandaag gingen we een behoorlijk lange etappe rijden. Annette in de gele trui.

Onderweg werden er wat caches gevonden. Onder andere bij Greenough. Daar troffen we een bijzondere 'Leaning Tree'. Dit is een karakteristieke Australische Eucalyptussoort, die door constante sterke zuidelijke winden krom gaan staan. Ze krijgen door extreme temperaturen verbrandingen aan de windzijde. Deze bomen komen veel meer voor in deze omgevingen.

Bij een mooi strand in Geraldton vonden we een 5-sterren cache qua moeilijkheid. Moeilijk was ie helemaal niet. De moeilijkheidsgraad was geheel misplaatst. Maar een mooie plek was het wel.

Bij Port Gregory hebben we de omgeving van Pink Lake bewonderd en een stukje offroad door de duinen naar het zoutmeer gereden.
Plotseling spotte Nico een zeearend. Deze moest natuurlijk op de gevoelige plaat worden vast gelegd.

In Kalbarri arriveerden we om 18.35 uur op de camping, 5 minuten na sluitingstijd. Er hing een briefje, dat er 4 plekken vrij waren voor laatkomers. De laatkomers konden de volgende dag afrekenen. Zo gezegd, zo gedaan.

1. Ronald Prins:
    6 maart 2014
    Maar waar is Annette nou in haar gele trui?