Kalbarri

3 maart 2014 - Kalbarri, Australië

We zijn eerst gaan ontbijten op de picknickplek tegenover de camping op het strand met een bezoeker erbij.

Om alle schitterende uitzichtpunten van Kalbarri te bekijken moesten we een stukje terugrijden. Wat is het hier mooi. Alleen die vliegen! Veel vliegen vooral bij Mushroom Rock! Hier hebben we 's-morgens vroeg een cacheroute gelopen, om de kloof heen naar de zee en natuurlijk vonden we de cache. Het was een mooie en natuurlijk verhitte wandeling met de vliegen in de achtervolging.

Daarna hebben we verkoeling gezocht en zijn we gaan snorkelen bij Blue Holes. Heerlijk!

's-Middags reden we naar het mooie Nationale Park Kalbarri, wat 2000 vierkante km groot is en ook daar waren de vliegen weer. Het hoogtepunt hier was Nature's Window. In dit park kun je met je 4X4 enorm scheuren net zoals bij Parijs Dakar.

Net voordat de avond viel reden we nog 100 km verder om de eerste gratis camping langs de Coastal Hwy te vinden. Er was een groot terrein met slechts weinig campers. Hier waren enkele wc's met gat in de grond. Let wel, wel met pot op dat diepe gat.