Colin Archer Memorial Race

8 juli 2016 - Scheveningen, Nederland

Hallo Collega’s vrienden en vriendinnen,

Ik ben te weer te volgen. De komende twee weken op zeilvakantie.
In deze periode ga ik meedoen met de Colin Archer Memorial Race (http://www.camr.nl)
Aan de race doen 80 boten mee.
Onderverdeeld in 4 klasse In onze klasse SW2 zijn we de boot met de minste handicap. Dus we moeten er tegen aan.
Ook te volgen via http://nicokokdechef.reislogger.nl/

Naam schip: Zeiljacht De Prins Schipper: Ronald Prins
MMSI: 244830661 Radio roepnaam: PI7896 Satelliet telefoon: +870776335699
Deze is onderweg altijd bereikbaar en je kunt er ook gratis SMS berichtjes heen sturen door te mailen naar: [email protected]
Het schip is live te volgen op Marine Traffic als we voldoende dicht (<50km) bij de kust zijn: http://goo.gl/jY1hm5 (als de link niet werkt, zoeken op 244830661)

Tijdschema:
12 juli 0830 uur dinsdag vertrek Scheveningen 12 juli 1800 uur aankomst Den Helder
13 juli 0800 uur woensdag vertrek Den Helder 13 juli 1800 uur aankomst Lauwersoog
• vrij - 16 juli 1930 uur zaterdag start wedstrijd SW2 klasse 19 juli 1100 uur verwachte aankomst in Larvik (Stavern), Noorwegen • Aankomsttijd afhankelijk van weer
• vrij en wachten op de anderen • En Annette vaart het laatste stuk mee. 22 juli 0900 uur vertrek Stavern - richting Oslo 22 juli 1900 uur aankomst Oslo
• vrij - 24 juli 1905 uur terugvlucht vanaf Oslo - AMS

Fijn dat je me volgt Met vriendelijke groet, Popeye The Sailor Man .

1. Marlou:
    Behouden vaart Popeye!
  2. Ilona:
    8 juli 2016
    Eerlijk gezegd zou ik liever in een ruimtecapsule het heelal bekijken dan zeilend naar Noorwegen gaan. Ik heb niets met zeevaart. Ancy vaart ook al 8 maanden rond in het westelijk deel van de Atlantische Oceaan en ze is totaal verrukt. Ik houd het liever bij een Lemmeraak op de Kagerplassen. Ik vind dan ook dat Olijfje een verstandige keuze heeft gemaakt. Desalniettemin wens ik jou en Ronald een geweldig avontuur toe en ik zal beslist de verslagen gaan lezen. Behouden vaart schipper en 3x mazzeltov!!!
  3. Bram van der Vaart:
    8 juli 2016
    Nauw veel plezier met de nieuwe reis en ik ga jullie weer volge
    groetjes bram
  4. Wendy:
    8 juli 2016
    Wat stoer!! Ik ga jullie zeker weer volgen (vanaf het vaste land). Neem als chefkok maar wat extra gember mee tegen de misselijkheid....
  5. Carla:
    8 juli 2016
    Ga jullie zeker volgen en wens de gehele bemanning een behouden vaart
  6. Yvonne:
    8 juli 2016
    Varen is ook mijn passie.
    Ik wens jullie heel veel plezier en ga er voor!
    En niet te veel spinazie eten
  7. Chester:
    8 juli 2016
    Zet je beste zeiltje voor!
  8. Koos Schuller:
    9 juli 2016
    zoek je nog een opstapper???
    Ik wens dan ook een snelle vaart en misschien wat voor je prijzenkast.
  9. Brigitte:
    9 juli 2016
    Wat gaaf zeg! Jij bent zeker de scheepskok.
    Klinkt als een romantisch beroep en blog misschien boek in spe ;-)
    Mooie en goede reis en succesvolle race toe gewenst!
  10. Carla:
    15 juli 2016
    Heb je genoeg spinazie meegenomen?
  11. Carla:
    16 juli 2016
    Heb je olijfje niet meegenomen?