Kilometervreter

24 februari 2014 - Hahndorf, Australië

Vandaag zijn we zoals altijd vroeg opgestaan. Er is ook altijd zoveel te doen. Door het 1/2 uur tijdswinst van gisteren is het weer wat gemakkelijker om vroeg op te staan. Met camperen wordt je ook meestal door de zon en de vogels gewekt. Het wordt een lange rit vandaag. Het is immers nog 436 km tot Adelaide.

We gaan langs de kustweg via Millicent naar Robe. Dit is een leuk kustplaatsje met mooie huizen en een blauwe zee als achtergrond. We hebben de kraaien gevoerd, die niet krijsen. We waren verbaasd hoe mooi deze zwartwitte kraaien kunnen zingen. In Mount Barker (onder Aidelaide) vonden we een camping. Er was nog tijd om het naastgelegen dorp Hahndorf te verkennen. Het is een weliswaar toeristisch, maar mooi dorp met oude goed onderhouden monumentale panden. Het zou het oudste Duitse dorp in Australie zijn. Luterse immigranten arriveerden hier in 1838.

1. Elsine prins:
    27 februari 2014
    Haha zingende, niet krijsende kraaien.. Jeetje jongens, wat een leuke verhalen en prachtige foto's! Fijn dat we jullie een beetje op de voet kunnen volgen!
  2. Ton Jenner:
    Hoi Nico en Annette!
    Leuk en interessant hoor, al die reisverhalen! Jullie hebben al veel meegemaakt en gezien en dat was natuurlijk de bedoeling. Mooie foto's ook; we genieten hier gewoon mee van jullie prachtige reis. Nico, nog gefeliciteerd met je verjaardag! (beetje laat...). Goeie reis verder! Grz, Ton
  3. Wendy:
    27 februari 2014
    Wat ziet het er prachtig uit allemaal, jullie zien er ook erg gelukkig uit, maar ja, dat kan ook bijna niet anders. De camper is echt tof, zoiets wil ik ook volgende keer in Australie...! Nico alsnog van harte gefeliciteerd!!
  4. Denise en co:
    28 februari 2014
    hey Nico en Annet,

wat een prachtige verhalen en even mooie foto's!! wat moet dat genieten zijn daar, heerlijk!
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag én je aanstaand opa-schap, superleuk!
    ik blijf jullie verhalen lezen en foto's bekijken. heel veel plezier daar en neem alles als een spons in je op.

veel liefs uit zoetermeer!! X