Rennen voor het vliegtuig.

25 februari 2014 - Adelaide Airport, Australië

Adelaide was het eindpunt van de route, de Great Ocean Road. De stad zelf hebben we niet bezichtigd. Vandaag moesten we onze camper inleveren in Adelaide vlakbij de luchthaven. We hadden nog geen vlucht geregeld naar Perth. Op de luchthaven schoten we een kantoortje in om te vragen of er vandaag nog iets richting Perth vloog. Ja hoor was het antwoord. Dat kan. Het vertrekt wel over 50 minuten. Voordat alle formaliteiten waren geregeld, waren we 10 minuten verder. Toen bleek de naam van Annette op Kok te staan in plaats van Prins. FF snel opnieuw uitdraaien zij de mevrouw. Toen zei ze: "U heeft nog 10 minuten om in te checken". Dan maar rennen naar de vertrekhal. Annette schoot een dame aan en vroeg of ze bij de machines kon helpen voor een 'very last minute check-in'. Dat hielp. Net op tijd. Een vlucht van ruim drie uur.

Bij aankomst op Perth gingen we op zoek naar een 4 W-drive. We dachten dat we op de luchthaven wel iets zouden vinden. Maar nee hoor. Er waren alleen maar personenauto's. Het werd al laat. We besloten nu maar voor de nacht iets te regelen. In de Lonely Planet vonden we een hostel in Fremantle voor 2 nachten. Het was een voormalige brandweerkazerne. Het is een erg gezellig plaatsje met veel restaurantjes en een leuke sfeer.

Morgen met licht kijken we verder rond. We hadden een lichte jetlag van 3 en een half uur. Om 8 uur lagen we al plat. Morgen willen we een 4 W-drive scoren.