Overbruggingsdag

19 februari 2014 - Melbourne, Australië

We zijn weer terug in Melbourne. We hebben hier een tussenstop gemaakt om onze nieuwe camper op te halen. Dat was niet zo gemakkelijk als het klinkt. Eerst 20 minuten met de tram. Dan 3 kwartier met de trein en dan 20 minuten lopen. Maar dan heb je ook wat. Een Toyota Camper met 500.000 kilometer op de teller. Hij is wel ruimer dan de vorige campercar. Deze heeft een twee pits kookplaat, een grill, een magnetron, stromend water en ook een bed waar je je kont in kan keren. Als je het gaspedaal tot op de bodem indrukt, haal je de 120 km net.

De middag hebben we gebruikt om te Geocachen. Dit was in een natuurgebied ten westen van Melbourne. We hebben er erg veel kangeroes gespot en zeker 13 schatten gevonden.

We reden naar Geelong, waar we 2 campings aandeden, die beiden al gesloten bleken. Dan maar wild camperen. We hebben een plekje gevonden in de buitenwijk van Geelong. Onderweg werden we nog overvallen door noodweer.

Tot morgen.

1. Carla:
    25 februari 2014
    Gaaf hoor.Heb je nog wat foto,s van de kangeroes?Gaan jullie nog naar Nieuw Zeeland ?
  2. Ronald Prins:
    25 februari 2014
    Een cache in een buidel. Dat lijkt me wat.
  3. Ronald:
    25 februari 2014
    Hoop dat de camper met het wild camperen goed is bevallen.Je zou er geen snelheids overtredingen ermee maken.Hihi.
    en dat het noodweer een verfrissend effect heeft in de hitte van australie.
    Veel reisplezier.
    Groet Ronald.
  4. Ineke:
    Nou Nico en anette,
    Ik hoor het al, jullie moeten echt afzien in jullie sleurhut! Grill, magnetron maar geen tv! Buiten is er gelukkig veel moois te zien. Die 120 doen ze expres, dan Kun je moeilijker kangoeroes aanrijden. Dank voor jullie verhalen, leuk om jullie ervaringen te delen.
    Gr. Ineke