Nederlanders je komt ze overal tegen!

18 februari 2014 - Port Arthur, Australië

Port Arthur en Tasmanian Devils 18 feb

We hebben een rondleiding gehad over Port Arthur en een boottocht gemaakt naar het dodeneiland, waar de gevangenen begraven werden. Er liggen er 1100.
Daarna zijn we naar een opvangcentrum voor Tasmaanse Duivels gegaan. We hebben gezien, dat ze gevoerd werden. De Tasmaanse Duivels zijn besmet met een besmettelijke vorm van kanker. Op dit eiland echter is het inmiddels onder controle en is er inmiddels een fokprogramma voor gezonde Duivels, die weer in het wild uitgezet worden, maar voorlopig alleen op dit eiland.
Hier hebben we onze eerste kangeroes gezien.
Hierna moesten we terug naar de luchthaven, waar we Willem Cosijn tegen kwamen. Nederlandse Ambasadeur van in Sydny.
Wat is Tasmanie mooi, het was veel te kort.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cisilya:
    18 februari 2014
    Heeee, heerlijk om de verhalen van jullie te lezen.
    Wat grappig om aan de andere kant van de wereld onze voormalig Ceremoniemeester tegen te komen! Heel veel plezier nog samen de komende tijd!
    liefs, Cisilya
  2. Martin:
    18 februari 2014
    Leuk om al jullie reisverhalen te lezen! Wie is die bekende Nederlander ook al weer? Wel bekend gezicht...

Gr. Martin
  3. Timothy:
    18 februari 2014
    Jij komt ook iedereen tegen, he nico haha ;)
  4. Wendy:
    18 februari 2014
    Is dat die van: DE KONING!!! (?) ... Willem Cosijn?!?
  5. Nico en Annette:
    18 februari 2014
    Inderdaad Wendy voormalig Ceremoniemeester Willem Cosijn.
  6. Andre:
    19 februari 2014
    Wát leuk dit,ook ik geniet van jullie reisblog en je zou al jullie indrukken wel op papier willen zetten en vast leggen,...maar dan kom je haast tijd tekort,..GENIET heerlijk verder,..benieuwd naar de praatjes en plaatjes.
  7. Jo-Ann:
    20 februari 2014
    Leuk zeg!
  8. Ron Mees:
    22 februari 2014
    Hoi ChefTravelKok, vaaan harte gefeliciteerd en nog vele reizen toegewenst in gezondheid. Ik lees alles van je, ga zo door en geniet.
    Grtjs. Ron
  9. Roos Balla-Sookhlall:
    24 februari 2014
    Goede morgen jarige, alsnog van harte gefeliciteerd.
    Geniet nog verder van je mooie reis. Heel veel gezondheid en geluk toegewenst.
    Tot gauw Nico en Anett.

Gr. Roos