Tasmanie Tarraleah

14 februari 2014 - Tarraleah, Australië

We worden al aardig handig in het in- en uitpakken van onze campercar. We herinneren ons nog onze eerste avond. Het duurde lang voordat we het bed hadden uitgeklapt, opgemaakt, de koelkast verplaatst, de koffers op de juiste plekken hadden en al de juiste knopjes hadden gevonden. Ook het keukentje is al goed ingewijd.

Vandaag hebben we niet veel gedaan. Eerst hebben we in het zonnetje gewacht tot de was droog was voordat we op pad konden. Onze volgende stop was Tarraleah. Ook hier was weer een waterkrachtcentrale met een mooi uitzicht en we vonden natuurlijk de cache. What else! Er was zowaar ook een internetcafe, waardoor we hier een poos aan de koffie en het internet zijn blijven plakken. Het werd dus een luie dag.

Onderweg fotografeerde Nico nog wat zwarte kaketoes met gele staarten.

Bij de Franklin River nature trail hebben we nog een mooie wandeling gemaakt en getwijfeld of we hier ons kamp zouden opslaan.

Deze nacht hebben we gelogeerd aan de voet van Donoghys lookout, maar niet voordat we naar de top gelopen zijn om het uitzicht te bewonderen. De top was helaas alleen te voet bereikbaar