De Twaalf Apostelen

22 februari 2014 - The Twelve Apostles, Australië

Hoera Nico is jarig. Leuk al die reacties uit Nederland. Dank hiervoor. Vandaag stond in het teken van de Twaalf Apostelen. Dit was adembenemend. Helaas was het een bewolkte dag. De zon ging tegen de avond pas schijnen. Dat maakte deze mooie plek veel minder fotogeniek.

Hierna bezochten we Loch Ard Gorge. De lucht begon wat minder saai te worden. En voila, de foto's werden gelijk mooier. Wat een mooie plek. We laten de foto's voor zich spreken.

Na alle beperkte inkopen en het zelf koken, was het nu tijd om weer eens uit eten te gaan. Zeker met Nico zijn verjaardag. Port Campbell ligt aan de Gourmet Trail. Dat beloofde heel wat. Het eten smaakte gelukkig goed. Alleen het ijs viel bij Nico verkeerd. Gelukkig kwam hij er weer snel bovenop. De Gourmetroute had voor ons geen vervolg omdat we hier geen tijd voor hadden. Wij vervolgden de scheepswrakroute langs de kust.

Er was geen camping te vinden en wild slapen mag hier nergens. We vonden een truckersparkeerplaats vlak bij Port Fairy, waar niemand stond. Hier stond niet, dat we er niet mochten staan. Dus we streken hier neer voor de nacht.

1. Remy van Venrooij:
    26 februari 2014

Gelukkig zijn jullie nog niet aan het vliegen!

Groetjes,
    Remy van Venrooij