Veilig thuis

27 maart 2014 - Den Haag, Nederland

De laatste etappe naar huis is goed verlopen. We wisten dat (schoon)zus Elsine met ons nieuwe neefje Julian ons op Schiphol kwam ophalen. Wat een lekker gevoel na zo'n reis om niet met het openbaar vervoer te moeten reizen. Langs deze weg willen we iedereen, die ons heeft gevolgd via onze reisblog bedanken. Ook bedankt voor alle leuke reacties. We hopen, dat jullie net zo veel plezier aan de reis beleefd hebben als wij. Graag tot de volgende keer.

Groetjes van Nico en Annette

1. Gerda:
    31 maart 2014
    Jullie bedankt voor de mooie verhalen en prachtige foto's! Heel leuk om mee te kunnen lezen met jullie reis.
  2. Roos Balla-Sookhlall:
    Nico en Anett,
    Welkom thuis? En rust maar lekker uit. Bedankt voor het mee genieten van alles.

Tot gauw!
  3. Ronald:
    31 maart 2014
    Nou qua reisverhalen hebben we genoten,maar jullie hebben de reis beleefd en ervaren.wij konden het doen met de verhalen van de belevingen die jullie hebben opgedaan.
    Zo te lezen hebben jullie een mooie ries gehad veel gezien en er lekker van genoten.
    Welkom back in Holland
  4. Ellis Prins:
    31 maart 2014
    Welkom thuis, bedankt voor de leuke verhalen. xxx
  5. Blandine:
    31 maart 2014
    Wat was het leuk om jullie reis zo "mee te maken". Ik heb er van genoten. En nu weer back to reality
  6. Rob:
    31 maart 2014
    Daar moet een film van gemaakt worden!
    Wordt een kaskraker!
    "Back home" in het Haagje!

Groet, Rob
  7. Gerrit Pronk:
    31 maart 2014
    Hallo Nico & Annette, hartelijk bedankt voor de leuke verhalen en mooie foto's. Ik heb enorm genoten van al die dingen.
    Gelukkig ook weer gezond weer thuis.
    Groeten en tot ziens Gerrit.
  8. Brigitte:
    31 maart 2014
    Welkom thuis! Gelukkig mooi weer, kunnen jullie nog een beetje wennen.
  9. Andre:
    2 april 2014
    Prachtige verhalen gelezen uit een prachtig land, mooie foto's gezien, bedankt dat ik kon mee reizen, welkom terug!