Abu Dhabi

27 maart 2014 - Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

Om 00.00 uur ging de laatste bus. Wij zaten in deze bus, terwijl de rit maar 5 minuten duurt naar de luchthaven en onze vlucht pas om 03.25 uur vertrok. Eigenlijk wilden we een taxi nemen. Maar er was ons geadviseerd om deze bus te nemen omdat de afhandeling op de luchthaven heel lang zou duren. Maatregelen zijn verscherpt in Kuala Lumpur na de onduidelijkheid omtrent het verdwenen toestel van Malaysian Airlines. We bleken de tijd inderdaad nodig te hebben. Gelukkig verliep alles verder voorspoedig. In onze kamer hadden we nog een paar uurtjes slaap kunnen pakken en ook in het vliegtuig konden we nog wat slapen, mede omdat de stoelen vrij ver achterover konden. Zo ver hadden onze voormalig reisagent Annette en Nico dit in de economy class nog nooit gezien. Misschien kwam dit omdat we de achterste stoelen hadden. De vlucht verliep perfect, met 1 uitzonderingetje dan. Annette was al aan het eten, toen haar voorganger nog eens flink ging verzitten. Het fruit belandde bij Annette in haar schoot en op de grond. Dit was niet meer voor consumptie geschikt. We landden keurig op tijd in Abu Dhabi, waar we onze laatste Dirhams konden verbrassen.

Wordt vervolgd.

1. Brigitte:
    29 maart 2014
    Dat de rondreis er al weer op zit. Wat gaat dat toch snel. Prachtige foto's en mooie verhalen. Nu op naar jullie nieuwe neefje ;-)
  2. Nico en Annette:
    29 maart 2014
    Wat zijn die 2 maanden snel voorbij gegaan.
    Neefje Julian kwam ons overigens ophalen samen met z´n moeder.