Van Down Under naar Down Town

26 maart 2014 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

De biologische klok staat nog steeds op 06.00 uur 's-morgens. Nico kwam al vroeg in actie. Van ons vorige bezoek wist hij nog dat er in dit hotel 's-morgens een flinke rijsttafel op hem wacht. Annette draaide zich nog even om en voegde zich later bij Nico. Na wat heerlijk vers fruit, vergreep ook zij zich aan Indiase gerechten. Je moet er maar trek in hebben op je nuchtere maag. Nou ja, het is maar voor 1 ochtend.

Daarna zijn we aan de slag gegaan met het inchecken bij Etihad, de maatschappij waar we mee vliegen. Het reserveringsnummer waren we weer eens kwijt. Gelukkig hebben ze hier goed Internet en konden we het achterhalen.

's-Middags hebben we nog wat rond gehangen bij en in het zwembad, alhoewel het bewolkt was. Bij 33 graden was het warm genoeg. Ook is Annette nog even sportief bezig geweest in de sportschool.

Aan de overkant van de snelweg bleek Downtown KLIA Sepang te zitten. Een centrum met restaurantjes en bedrijfjes. Dan maar even oversteken. We zijn eens gaan kijken of we hier iets anders dan hotelvoer te eten konden scoren. Dat lukte. Annette slaagde bij een HinduIndier en Nico bij een MoslimIndier. Het smaakte beide voortreffelijk, voor herhaling vatbaar. Helaas vannacht vliegen we terug, dus bewaren we dit voor een andere keer.

1. Roos Balla-Sookhlall:
    26 maart 2014
    O O O O O O OH, wat ziet het allemaal lekkkkkkkker uit!.
    Welkom terug, en neem wat warmte mee. Hopelijk tot zaterdag.
    Nogmaals de groetjes,
    Roos.
  2. Chester:
    26 maart 2014
    Goeie reis terug ! No worries ! See you mates !
  3. Andre:
    goede reis