No worries

25 maart 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vanmorgen stonden we om 06.00 uur op. We stonden vaak zo vroeg op tijdens onze reis omdat het dan al licht is en al behoorlijk snel warm wordt. Het wordt 's-avonds ook steeds vroeger donker. En je wilt toch wat aan de dag hebben nietwaar.

De laatste spullen werden gepakt en we reden naar Ian, waar we om 08.00 hadden afgesproken om de wagen in te leveren. Hij was tevreden over onze schoonmaak en alles hebben we tiptop afgeleverd. De kleine mankementen, die we geconstateerd hebben, hebben we doorgegeven. De kilometerteller effe aftikken. We hebben 5005 kilometer met deze wagen gereden. Daarna bracht Ian ons naar de luchthaven.

We waren net onze boardingpassen aan het uitprinten, toen het alarm afging. Dus wij weer naar buiten. Gelukkig waren we vroeg. De ontruiming was zo gepiept. Er waren 3 passagiers in de vertrekhal. De rest was personeel. Er bleek niets aan het handje.

Annette en haar bagage werden met een elektronisch apparaat geinspecteerd op sporen van explosieven. Toen was er nog tijd om vliegtuigen te bekijken en koffie te drinken in deze openlucht airport. Ook checkte Annette nogmaals of het hotel in Kuala Lumpur nu wellicht wel plaats had en ja hoor er was nu wel plaats. Gelukkig lukte het snel om een nacht bij te boeken.

De verbinding van Broome via Perth naar Kuala Lumpur verliep geheel volgens schema. Het wachten op de koffers en de bussen inclusief overstap duurde net zo lang als de vlucht van Broome naar Perth, 2 uur en 20 minuten. We lagen om 01.00 uur in bed. Er was geen tijdsverschil tussen Broome en Kuala Lumpur.

In Australie zegt iedereen 'no worries'. Dat is een soort stopwoordje. Dat zouden we in Nederland moeten introduceren en iedereen 'geen zorgen' toewensen. Leuk toch!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roos Balla-Sookhlall:
    26 maart 2014
    Hallo Nico en Anett,
    Hé, hé, bijna thuis na zo,n prachtige reis.
    Het is bestwel snel gegaan, vind je niet? En nu de foto,s.
    Welkom thuis Nico en Anett, en tot volgende week.

Gr. Roos.
  2. Ronald:
    27 maart 2014
    Nou je ziet dat het uiteindelijk toch allemaal goed komt dus "no worries"
    Groet Ronald.