Lekker soppen

24 maart 2014 - Broome, Australië

Onze laatste hele dag in Australie staat in het teken van ons vertrek. Om 08.00 uur zijn we al bij onze koffiestek in Chinatown. De ingang is dicht. De achteringang blijkt open en we kunnen gelukkig gewoon naar binnen. We kunnen hier de wifi gebruiken.

Het hotel, dat we in Kuala Lumpur nu voor 1 nacht eerder nodig hebben blijkt vol te zijn. We wachten hier nog maar even mee. We checken vast online in voor onze vluchten en plaatsen nog wat blogs en foto's.

Met Ian maken we telefonisch een afspraak over het inleveren van de Bushcamper morgenochtend om 08.00 uur.

Daarna gaan we naar de wasstraat. De camper moet gewassen ingeleverd worden. We passen niet onder de lat door. Dus dit wordt ouderwets wassen met een borstel op een lange steel. Het hele programma werken we af en alles blinkt.
Dan rijden we naar de camping en halen de binnenkant leeg en het stoffen en soppen kan beginnen. De koffers worden vliegtuiggereed ingepakt. Alles blinkt weer.
Dan is het tijd voor een douche. Helaas, er komt geen water uit de kraan. Nico ligt al in het zwembad. Annette gaat maar eens informeren wat er aan de hand is. De monteurs blijken al bezig en een kwartier later is het gefixt.

De laatste avond besluiten we uit eten te gaan bij Zanders, waar we al eerder waren voor de pannenkoek. Nico kreeg een grote tapasschotel met o.a. krokodil, krab en zeewier. Annette had linguini met een roomsaus en heerlijke groentes en paddenstoelen. Dit alles vergezeld van een zalig vers watermeloensap gemengd met wat ander fruit.

1. Timothy:
    26 maart 2014