Zomaar een zondag

23 maart 2014 - Broome, Australië

We hebben de dag lekker rustig aan gedaan. Er werd wat gewandeld vanaf de camping door de duinen naar het strand. Het is bijna net alsof we thuis zijn, maar dan anders. Vanaf het strand nogmaar eens een poging gedaan om te vissen, maar de zee was veel te wild. Tegen de tijd, dat Nico terug is in Nederland is hij een volleerd visser.

Het was heerlijk om hier te zwemmen in zee. We waren uitgekomen bij een restaurant met zeezicht. Hier konden we mooi even een bakkie doen met pannenkoeken, maple syrup en slagroom.

's-Middags nog maar eens een poging gedaan om te vissen. Deze keer met hoog water bij de haven. Het was een schitterende plek, maar ook nu ving Nico te kleine vissen. Deze gingen allen retour in zee. Annette heeft alle bruine, rode en blauwe krabben in de poeltjes geobserveerd en de mooie omgeving gefotografeerd. Ja je moet wat, als de fotograaf aan het vissen is.

In de namiddag hebben we diverse koude douches bij het zwembad genomen en Nico heeft heerlijk gedobberd op het drijvende zwembadspeelgoed.
'-Avonds in de campingkeuken heeft Nico nog een stuk van de haai geproefd, die een paar dagen eerder was gevangen door medecampeerders.

1. Ineke:
    24 maart 2014
    En.... Hoe smaakte de haai? Ik ben momenteel in Oostenrijk met een dik pak sneeuw en zon! Ook lekker!
  2. Ellis Prins:
    24 maart 2014
    Het ziet er allemaal erg mooi uit. Maar de muggen mag je daar laten. Goeie reis terug.