The Good, the Bad and the Ugli

13 mei 2016 - Kaslo, Canada

's-Morgens maakten we eerst een wandeling naar een hoger gelegen punt, waar de zwavelbron boven kwam. Dit deel werd niet commercieel gebruikt. Er waren wat oude muurtjes om de bron heen. Het zou ons niet verbazen als men hier vroeger baadde. Het water voelde kokendheet aan.

We liepen terug naar de baden om deze ochtend nog een rondje te doen en te zonnen. Nico nam voor we weg gingen nog wat foto's van de kolibries.

We vervolgden onze route naar Nelson.

Onderweg hebben we nog geluncht in Little Denver. Denver was little. Het eten was genoeg om een heel weeshuis te eten te geven. Het was lekker, maar het meeste ging retour. We willen immers geen Amerikaanse maten aan nemen.

Annette voelde zich niet lekker. De camper werd geparkeerd op een mooie plek aan het water in Kaslo, waar Annette even kon slapen. Kaslo leek een gezellig dorp aan een meer, wat met een lange rivier verbonden is. Nico ging op onderzoek en zag de oudste radarboot, met schoep aan de achterkant, ter wereld.

Later hebben we samen nog een rondje dorp gedaan. Het plaatsje heeft iets van een filmset van de 'Good, the Bad and the Ugli'.

Het werd al laat. Daarom besloten we, in Kaslo te overnachten.